söndag 25 april 2010

möblerna klara!

nu är möblerna målade och klara! och jag blev så nöjd!!!
i morgon kommer bild på dom.
såg idag att luktärten jag planterade för någradagar sedan redan har börjat komma upp!
så himla kul att se.
idag planterade jag några till samt fjädertjärsvinda.
har aldrig haft nån sån blomma föutmen det ska tydligen vara nått som lockar till sig fjärilar.får se om det blir så.
tanken är att dom ska hänga i krukor på väggen.
hade tankar på amplar förut men mamma sa att dom blåser så pass och ska jag ha sånna måste jag borra i taket vilket inte är nån höjdare.
kan även kanske bli lite mycket om man ska ha klängande luktärt på ena halvan...
nu ska jag bara leta efter fina krukor att ha på väggen, gärna i zink då dom andra som ska hänga på räcker kommer vara sånna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar