måndag 19 april 2010

nästa inköp..



I går hittade jag dessa blommlådor på rusta..jag tvekade då men efter lite tänk så kommer dom inhandlas.
kommer bli 7 st totalt för dom är ganska så små..
3 ska sitta vid ena långsidan under spaljén sen en annan på kortsidan vid spaljén samt 3 st på långsidan där inte spaljén är..i dessa kommer det sitta fina blommor och dom andra luktärt som jag planterat.




sen så blir det nog en eller 2 st sånna här på golvet.
jag köpte månadssmultronfrön i går oxå som jag tänkte att min dotter ska få plantera och sköta om. och då blir det sånna i ena av krukorna... sen kanske jag hittar några andra färglada blommor vem vet.=)

sen blir det lite nya dynor, förra året haade jag inga och det saknades!!
så dessa blir det nog..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar